Cliëntvolgsysteem front-end
Cliëntvolgsysteem back-end
Cliëntvolgsysteem beheer
Cliëntvolgsysteem inrichting
Andere modules
Adviesaanvraag invoeren
Front-end scherm: Cliëntvolgsysteem > Aanvraag advies invoeren
In het "adviesaanvraag" scherm wordt eerst het betreffende project gekozen. Als slechts één project actief is voor de consulent, wordt dit project automatisch geselecteerd.
Figuur 2 Adviesaanvraag invoeren door consulent in de front-end
Als er al eerder voor een bepaalde client een adviesaanvraag is ingediend, dan hoeven de gegevens van deze cliënt niet nog een keer ingevoerd te worden. Er kan dan onder het kopje “BESTAANDE CLIËNT” gezocht worden op de cliëntnaam of het BSN nummer van de cliënt.
Vervolgens kan gekozen worden voor de contactpersoon bij de klant en kan het kenmerk van de adviesaanvraag, zoals deze bij de klant wordt gebruikt, ingevoerd worden.
In het vraagstelling-veld voert de consulent de adviesvraag in. Deze aanvraag kan na doorvoeren van de gegevens nog worden voorzien van een of meerdere documenten.
Aan de linkerkant van het scherm zien we ingevoerde adviesaanvragen die al wel zijn opgeslagen, maar die nog niet in de back-end aan een adviseur zijn toegekend. Deze adviesaanvragen zijn nog niet in behandeling genomen en kunnen daarom nog worden aangepast.