WATCH Agenda & Planning
Cliëntgesprekken direct inplannen
De module Agenda & Planning biedt grip op alle gesprekken, taken en overleggen. U plant eenvoudig bezoeken of spreekuren met cliënten in en bepaalt daarvoor de meest efficiente route. Maar ook projecten en overleggen plant u met behulp van deze module in. Het maandoverzicht biedt vervolgens inzicht in uw planning.
Planning voor WATCH Cliëntvolgsysteem
In het planningsoverzicht krijgt u een overzicht van alle adviesaanvragen met bijbehorende status. Nadat iedere adviesaanvraag gekoppeld is aan een product en een behandelend adviseur, plant u deze in WATCH snel en eenvoudig in. Via de kaartfunctionaliteit kunt u bovendien de meest efficiënte route bepalen.
Overzicht biedt inzicht
Met deze module plant u eenvoudig afspraken, projecten en overleggen in en kunt u zien in hoeverre uw planning overeenkomt met de realisatie (indien u ook gebruikt maakt van de module urenregistratie). In het maandoverzicht bekijkt u alles in één oogopslag. Van één medewerker, van een groep medewerkers of in totaal. Met de Planningsmodule krijgt u inzicht in de productiviteit van uw organisatie.
Geplande uren versus geregistreerde uren
Flexibel
- Aangepast aan uw proces: U hoeft uw bedrijfsproces niet aan te passen als u de project planning software van WATCH gaat gebruiken. Het pakket kan praktisch altijd zo ingericht worden dat het zich aanpast aan uw proces.
- Registreer wat u wilt: Met behulp van kenmerken en domeinen maakt u eenvoudig en onbeperkt eigen velden aan, zoals bijvoorbeeld een gespreksverslag.
- Werken in de cloud: Voor optimale bereikbaarheid, zowel op kantoor als thuis en 24/7.
- Autorisatie tot in detail: Met de autorisatiestructuur kunt u als beheerder tot in detail zelf bepalen wie welke informatie kan aanmaken, aanpassen, invullen en bekijken.
Fragment van agenda met algemene agenda-items, planning-items en afspraken.
Compleet
U kunt uw complete bedrijfsproces aan WATCH toevertrouwen. WATCH is namelijk modulair opgebouwd. Informatie uit de ene module gebruikt u zonder probleem in de andere. Zo kunt u met een druk op de knop de gerealiseerde planning uit de project planning software overnemen in uw urenregistratie.
Hoe werkt het?
- In de Planningsmodule maakt u eenvoudig nieuwe projecten aan.
- U en uw medewerkers plannen projecten en afspraken in.
- Omdat u werkzaamheden en medewerkers ook aan disciplines kunt toekennen, ziet u gelijk waar voor die bepaalde taak ruimte is bij uw medewerkers.
- Zowel planning als afspraken kunt u in één oogopslag in de project planning software bekijken.
- In de documentatie vindt u gedetailleerde informatie over het gebruik van de Planningsmodule.
Een beeld zegt meer dan duizend woorden
Bekijk de schermafdrukken voor een snelle en accurate indruk van de WATCH Agenda & planning software:
Agenda en planning
Agenda-items maken
Rechten agenda-items
Disciplines
Functionaliteitsoverzicht
In het functionaliteitsoverzicht staan de belangrijkste mogelijkheden die de WATCH-modules u bieden op een rij.
Demonstratie
Vraag een kosteloze demonstratie van WATCH aan bij u op locatie.
Meer LEZEN over agenda & planning software van WATCH?
Agenda & planning structuur
In de module Agenda & Planning worden drie verschillende typen agenda-items gebruikt:- Algemene agenda-items
- Planning-items
- Afspraak-items
Beginnen met agenda & planning
De minimale stappen om te beginnen met de project planning software van WATCH zijn de volgende:- Maak een medewerker aan
- Voeg eventueel algemene agenda-items toe
- Maak een klant aan
- Maak een contactpersoon aan
- Voeg eventueel afspraak-tems toe
- Maak een project aan
- Maak projectonderdelen aan
- Maak resources aan
- Voeg eventuele plannings-items toe
Leer meer …
Agenda-items maken
In de maandagenda en de planbordpagina onderscheiden we drie verschillende kleuren pictogrammen voor het toevoegen van deze verschillende agenda-items. Het witte pictogram () is voor het toevoegen van een algemeen agenda-item. Het gele pictogram () is voor het toevoegen van een planning-item en het blauwe pictogram () is voor het toevoegen van een afspraak-item.Lees meer …
Weergave agenda-items
Standaard worden de projectcode, projectonderdeelcode en de start- en eindtijd (tenzij “hele dag” is aangevinkt) in de planning-items weergegeven in de maandagenda en in het planbord.Lees meer …
Rechten agenda-items
In het document “autorisatie en filteren” van de module Urenregistratie wordt beschreven hoe de verschillende groepen toegang hebben tot verschillende pagina's en ook hoe de gegevens in deze pagina's gefilterd kunnen worden voor projectleiders, managers en medewerkers. Voor agenda-items is een aparte rechteninstellingenscherm die gebruikt kan worden om de rechten met betrekking tot de agenda-item voor iedere individuele medewerker voor elk van de drie soorten agenda-items in te stellen.
Lees meer …Communicatie agenda-items
Bij het invoeren van agenda-items in de maandkalender of in het planbord kunnen deze nieuw ingevoerde items naar externe agenda pakketten gecommuniceerd worden met behulp van e-mail en het een iCalendar-bestand bijlage. In het systeeminstellingenscherm kan voor elk van de drie typen agenda-items ingesteld worden hoe ze met elkaar moeten communiceren.Lees meer …
beheer disciplines
In het planbord, planoverzicht en kennismatrix spelen disciplines een belangrijke rol bij de planning van en controle op de beschikbaarheid van medewerkers die over de juiste disciplines voor de projectonderdelen beschikken waarvoor ze worden ingepland.Lees meer …