WATCH Support
Uw klant centraal
Communiceer zo efficiënt mogelijk met consulenten en cliënten met behulp van de support software van WATCH. De Supportmodule bestaat uit twee delen, het deel waar u gebruik van maakt in WATCH en een online support platform waarop uw consulenten of clënten kunnen inloggen.
Vragenlijsten en support
Met de supportmodule kunt u buiten de projecten om communiceren met cliënten en consulenten. Denk bijvoorbeeld aan tevredenheidsonderzoeken onder cliënten of het afhandelen van supportaanvragen van consulenten.
Flexibel
- Aangepast aan uw proces: Het is niet nodig om uw bedrijfsproces aan te passen als u WATCH gaat gebruiken. De support software kan bijna altijd zo ingericht worden dat het zich aanpast aan uw proces.
- Registreer wat u wilt: Met behulp van kenmerken en domeinen maakt u eenvoudig en onbeperkt eigen velden aan.
- Werken in de cloud: WATCH is optimaal bereikbaar omdat het SAAS-software betreft. U kunt het systeem altijd en overal benaderen.
- Autorisatie tot in detail: U bepaalt als beheerder zelf wie welke informatie kan aanmaken, aanpassen, invullen en bekijken.
Hoe werkt de support software van WATCH?
- Klanttevredenheidsonderzoeken: U kunt in de support software van WATCH vragenlijsten samenstellen om informatie van cliënten of consulenten in te winnen, denk bijvoorbeeld aan een vragenlijst om klanttevredenheid te meten. U bepaalt zelf welke cliënten of consulenten welke vragenlijsten kunnen invullen en heeft altijd inzicht in wie dit al dan niet al gedaan hebben.
- Meldingen, vragen en verzoeken: Consulenten van gemeenten kunnen via het online support platform vragen, verzoeken en probleemmeldingen aan uw helpdesk doorgeven. U kunt in de Supportmodule deze vragen, verzoeken en meldingen beantwoorden. De Supportmodule houdt zowel u als de consulent op de hoogte van de status van de melding.
- Facturen inzien en printen: Maakt u ook gebruik van de Factureringsmodule, dan kunnen uw klanten uw facturen in de supportomgeving bekijken, downloaden en printen. U hoeft alleen nog maar een e-mail te versturen om uw klant op de hoogte te stellen van de beschikbaarheid van een nieuwe factuur.
- Beheer klantgegevens: Uw klanten kunnen in de online supportomgeving de eigen gegevens zelf beheren. Zo kunnen zij het factuuradres aanpassen of zelf nieuwe contactpersonen toevoegen.
- Documentatie: In de documentatie vindt u gedetailleerde informatie en ondersteuning over de Supportmodule.
Functionaliteitsoverzicht
In het functionaliteitsoverzicht staan de belangrijkste mogelijkheden die de WATCH-modules u bieden op een rij.
Demonstratie
Vraag een kosteloze demonstratie van WATCH aan bij u op locatie.
Meer LEZEN over support?
structuur van de support software
De WATCH Supportmodule bestaat uit een front-end en een back-end waarmee u uw klanten kunt ondersteunen. Uw klanten kunnen inloggen in de front-end. Op dit support platform kunnen zij afhankelijk van de autorisatie, een of meer van de volgende zaken regelen:
- Meldingen, vragen en verzoeken indienen
- Bestanden downloaden
- Projectrapportages inzien
- Facturen inzien en printen
- Eigen NAW gegevens beheren
- Vragenlijsten beantwoorden
Vragenlijsten
In de support software van WATCH kunt u vragenlijsten en enquêtes samenstellen, afnemen en analyseren. Deze vragenlijsten kunnen bestaan uit allerlei vraagsoorten (open vragen, ja-nee vragen, meerkeuzevragen, etc.). Ook kunt u aan een vragenlijst verklarende tekst toevoegen en de vragenlijst opmaken met tabbladen en indelen in blokken met bloktitels. De vragenlijsten worden samengesteld in de WATCH Support module back-end. Door het verzenden van een mailing vanuit de WATCH Relatiebeheermodule kunt u uw klanten uitnodigen om in te loggen in de WATCH support front-end om daar de vragenlijst in te vullen. Nadat de vragenlijsten zijn ingevoerd kan het resultaat van de enquête weer in de support back-end worden geanalyseerd.
Vragenlijsten samenstellen
Vragenlijsten in laten vullen
Vragenlijsten analyseren
Meldingen, vragen en verzoeken
Uw klanten kunnen via de online supportomgeving vragen, verzoeken en probleemmeldingen op een gestructureerde wijze aan uw helpdesk doorgeven. Deze meldingen kunnen vervolgens in de WATCH support back-end worden afgehandeld. Zowel de support front-end als de support back-end bevatten een overzicht van meldingen met daarin duidelijk het statusverloop van de melding.
Facturen inzien en printen
De WATCH Factureringsmodule biedt twee mogelijkheden om uw factuur als PDF-bestand aan te bieden aan klanten. Facturen kunnen vanuit de applicatie als bijlage van een e-mail aan de klant worden verzonden. Een tweede methode is om de klant te laten inloggen in de supportwebsite en deze daar de factuur te laten inzien en indien gewenst te laten uitprinten.
Beheer klantgegevens
In de support front-end van WATCH kunnen uw klanten zelf hun eigen NAW-gegevens beheren.