Cliëntvolgsysteem front-end
Cliëntvolgsysteem back-end
Cliëntvolgsysteem beheer
Cliëntvolgsysteem inrichting
Andere modules
Document templates
Scherm: Cliëntvolgsysteem > Documenten > Document templates
In het WATCH Cliëntvolgsysteem kunnen adviezen worden geschreven op basis van een voorgedefinieerde documenttemplate. Een documenttemplate bestaat uit teksten die aangevuld kunnen worden met verschillende soorten {tags}. De teksten uit de template worden letterlijk opgenomen in het gegenereerde advies. De {tags} worden bij het genereren van het adviesdocument vervangen door de werkelijke waarden behorend bij het advies.
Figuur 1 Het beheerscherm voor het maken van document templates
Er zijn verschillende soorten tags die in een document template voor een advies gebruikt kunnen worden:
- cliënt tags
- advies tags
- adviesblok tags
- vragenlijst tags
cliënt tags
De cliënt tags hebben allemaal betrekking op de cliënt waarvoor het advies geschreven wordt. Door middel van deze tags kunnen bijvoorbeeld de naam, de geboortedatum en het e-mailadres van de cliënt in het adviesdocument verwerkt worden.
advies tags
Door middel van de advies tags kan overige informatie van de adviesaanvraag in de adviestekst worden opgenomen. Het gaat hier om de contactpersoon van de klant, de adviseur die het advies schrijft, de data waarop de aanvraag is ontvangen en het advies is opgeleverd en de kenmerkcodes zoals die bij de klant en in WATCH gebruikt worden.
adviesblok tags
De adviesblok tags verwijzen naar eerder gedefinieerde blokken tekst die door de adviseur in het adviezenscherm van tekst zijn voorzien.
vragenlijst tags
Er kunnen in het WATCH Cliëntvolgsysteem vragenlijsten samengesteld worden. Bij het maken van een advies in het adviezenscherm kan de vragenlijst voor de betreffende cliënt worden ingevuld. Deze vragenlijst kan vervolgens door middel van de vragenlijst tag als bijlage aan het adviesdocument toegevoegd worden.
Adviesblokken
Scherm: Cliëntvolgsysteem > Documenten > Adviesblokken
Adviesblokken zijn onderdelen van het te genereren adviesdocument die bij het maken van een advies in het adviezenscherm door de adviseur van tekst worden voorzien.
Figuur 1 Het beheerscherm voor het maken van adviesblokken
Standaard tekst
Bij het definiëren van adviesblokken kunnen deze voorzien worden van een standaard tekst. Als de adviseur voor een cliënt de adviestekst gaat invoeren krijgt hij of zij de standaardtekst te zien en kan hij of zij deze tekst desgewenst aanpassen of aanvullen.
Opties
Het is ook mogelijk om bij een adviesblok een aantal opties te definiëren. Bij het invoeren van de adviestekst in het adviezenscherm kan de adviseur dan een van de voorgedefinieerde opties kiezen en deze vervolgens desgewenst nog aanpassen of aanvullen.